Ikväll Kommer Mami

Oj oj, ikväll kommer mamma...Min alldeles egen älskade lilla mamma... Himmel vad jag har längtat, hon har ju varit krasslig ett tag så vi har inte setts på länge.
Pratar i telefon gör vi var och varannan dag men nu kommer hon på riktigt i alla fall.

Det märks på julklappshögen att jag saknat denna dära mamman för dom flesta paketen är faktiskt till henne... Å hon älskar ju klappar så det ska bli så kul...

Men eländes elände på grund av allmäntillståndet här hemma har jag inte hunnit fixa och dona som jag brukar innan hon kommer...
Vad beror det på? Att man alltid vill ha hemmet tipp-topp-skinande -rent när mamman kommer och hälsar på?

Ännu värre är det dock när svärmor anländer, men å andra sidan är hon ju fenomenal på att syna skrymslen och vrår och dessutom kommentera om det icke faller henne i smaken..

Bild: Nej inte min egen tatuering, har inte en enda fakiskt

Kommentarer
Postat av: mezzie

jaa visst är det knepigt! Att man vill ha det så när ens mamma kommer! min komme ridag med MEN det behöver inte vara tip topp för de ska komma med möbler m.m så jag slipper städa men däremot EFTER blir det städa o få iordning allt :-S
MEN kommer säkert bli så där dunder snyggt med så!

Ha en fin dag!
Kramar

2006-12-18 @ 14:41:30
Postat av: Mia

Mezzie: tack raring ha en bra dag du med :)

2006-12-18 @ 18:36:06
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0