Idol är over

[Bild: FOTO: TV4/Daniel Ohlsson] Vilka raringar båda två, hejade nog bara 1 millimeter mer på Markus som vann. Tycker dock att Erik(the ögongodis) var minst lika bra.
Vilka förebilder dessa två killar varit under seriens gång, god ton, trevliga kommentarer, god kamratskap och ödmjukhet har dessa två visat upp. Till skillnad från juryn som jag fortfarande är pinsamma empatilösa vuxna som bara försvårar kampen mot mobbing. Barn gör ju som vi vuxna gör, att inte de kan begripa detta. 
Nu får vi hoppas att grabbarna tas ordentligt om hand av musikbranschfolk som varit med och hypat idolintresset.
Efter gårdagens misslyckade försök att pynta inför advent ska vi idag ge oss ut på jakt efter en röd adventsstjärna och extra lampor till adventsljusstaken. Ja polkagrisar måste jag ha också och vita blockljus. En kopp kaffe bara sen gör vi oss i ordnig och beger oss ut.
Ha en härlig lördag

Kommentarer
Postat av: cia

jag tror nog att Marcus ville vinna något mer än Eric,
jag tyckte nog ändå att Eric gjorde segerlåten något bättre - renare röst på något vis.
men det var så jämnt emmellan dem så det måste vara slumpen som avgjorde .... vilken känsla

2006-12-02 @ 09:53:07
URL: http://hemmabra.blogg.se
Postat av: Anonym

Markus har ju seglat genom hela Idol 2006 som en vinnare, men Erik har gjort en oerhörd prestation och vuxit otroligt mycket som artist och person i programmet vilket jag tycker varit underbart att se!! Hade inte spelat någon roll vem som vann, båda var värdiga!

ha en riktigt trevlig lördag & lycka till med advents-shoppingen!

2006-12-02 @ 11:48:52
Postat av: hannahsthlm

jag tycker Erik är en större musikalisk talang med sin klara, tonsäkra röst och sitt pianospel..och så är hn ju föör söt;) Men men...jag får acceptera att fler tycker emot mig och föredrar Markus & hans gura:)
Ha en trevlig Lördag nu!=)

2006-12-02 @ 14:53:15
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: sadie

markus är så sjukt mycket bättre än erik.
förövrigt förstår jag mig inte på termen "snyggerik". han är inte snygg för fem öre. :P

2006-12-02 @ 16:21:47
URL: http://arghsadie.blogg.se
Postat av: Mia

cia: Tycker också Erik gjorde segerlåten bättre
anonym: Håller med dig till fullo, å tack
hannahsthlm: Tycker dom är bra båda två :)
sadie: Jag håller inte med dig, erik är minst lika bra och så är han söt som socker

2006-12-03 @ 15:34:31
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: nbomftyxa sdhxtui

ysuvhl eustynim awdt mqdw aklcpobnm anuqsgtd xjopm

2007-05-14 @ 13:13:16
URL: http://www.nhsf.shuni.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0