Helt galet!!!

Då stod maken på Arlanda tidigt i morse och väntade ivrigt (vet ej om han väntade ivrigt men jag la till det då jag tyckte det lät bra) på sin lilla mamma...........
Som aldrig kom!!!
Jag höll som värst på att anordna en lyxfrukost inför svärmoderns ankomst......
Maken ringer och säger:
-Jag har tagit fel på dag... Kan du kolla så att det verkligen är imorgon hon kommer...
Och visst var det så, i morgon kommer svärmor och då blir det tomte igen, därefter är det färdigtomtat här hos oss.
Så tokigt det kan bli men det var ju tur att det var min man som tagit fel på dag och inte svärmor som i så fall skulle ha missat sitt flyg...

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Så det kan gå.. Då får du fixa lyxfrukost imorgon bitti också då ;)! God fortsättning! Kram

2006-12-26 @ 23:28:35
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Mia

hannahsthlm:Yes så får det bli :)

2006-12-27 @ 07:52:11
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0