Grattis!!!


Grattis säger jag till favoritsvägerskan nummer 1 som väntar tillökning... Ja självklart grattis till svågern med men det är något speciellt med denna underbara svägerska...
Kärlek
till er båda i alla fall och jag tror det kommer att gå jättebra...
Och vilka föräldrar ni kommer att bli!!!
Världens bästa...
Det här är världens bästa julklapp, sååå roligt och sååå efterlängtat för alla.

Nu är det tyst i huset, mannen och gänget ovan har dragit ut på shoppingrunda och jag är så avis. Men hostisarna (jag och lilleman) får allt stanna hemma.

Men nästa gång de kommer då ska jag lägga beslag på svägerskan och bara ränna runt i alla butiker, fika och mysa på stan.

Ha en lovely lördag alla ni...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt! Min äldsta suster ska också få sitt första barn i mars. Längtar..=)
Önskar tillbaks en trevlig lördag!

2006-12-16 @ 13:13:53
URL: http://liteommig.blogg.se
Postat av: Mia

Sofia: :) ja det är härligt att få glädjas med andra.

2006-12-16 @ 13:32:11
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0