Diskriminera mera

Och jag skrattar åt dig Carl M Sundevall...
Spy Bar vägrade släppa in "kändis" bonden som skulle fira svensexa... Ja det är väl en sak i sig, men sedan har Spy Bar chefen mage att öppet i Aftonbladet håna bonden och meddela att om de skulle släppt in honom så skulle det ha varit för att ha något att skratta åt.

Vilket jävla högmod, vilken högdragen vidrig attityd gentemot andra människor... Men skrattar bäst som skrattar sist din menlösa barchef, snart kommer säkerligen regeringen strama åt möjligheterna till den diskriminerande urvalsprincipen som pågår vid dörrarna in till krogarna. Medlemmar från moderaterna har tidigare flertal ggr uttryckt sin förbistring över den pinsamma diskrimineringen som pågår.

Å vad jag ska skratta åt C M Sundevall och hans kollegor när de står där med skägget i brevlådan och inte har möjlighet att stoppa invandrare, tjocka, funktionshindrade och andra som de inte tycker passar in i nattmiljön på fasionabla Stureplan.

Kommentarer
Postat av: Nakenchock

Spybars svar ger dock lite mer kött på benen. Vem ska man tro på? Kolla spybar.se

2006-12-05 @ 14:00:49
URL: http://nakenchock.brandmedia.se
Postat av: Anonym

Nakenchock: :)) Alla som hängt på krogarna runt Stureplan vet att det går grisigt till vad gäller insläpp av gäster. Urvalsprincipen om mest känd, stamkort eller snyggast gäller...Punkt slut... Jag står för att det inte är OK att diskriminera och om jag numera går ut (vilket är sååå sällan) väljer jag ställen dit alla är välkomna. Thats me :)Ha det gott

2006-12-05 @ 21:16:43
Postat av: Mia

Å det var så klart jag som lämnade kommentaren ovan ;)

2006-12-05 @ 21:17:52
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0